Najczęściej zadawane pytania:
Jak mogę złożyć zamówienie?
- Zamówienie można złożyć na stronie naszego sklepu jako zarejestrowany lub niezarejestrowany Klient
- Telefonicznie pod numerem +48 510 392 212
- Pisząc na adres: zamowienia@namedycyne.shop.pl
Jak mogę dokonać płatności?
Informacje na temat wszystkich form płatności dostępne są tutaj
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Podczas składania zamówienia, w kroku trzecim, widnieje informacja o przewidywanym czasie realizacji zamówienia w zależności od rodzaju płatności oraz sposobu dostawy. Ta sama informacja widnieje także na karcie produktu w zakładce WYSYŁKA.
Kiedy otrzymam towar?
- Kurierzy Inpost dostarczają przesyłki w dni robocze w ciągu 24-72h od momentu przekazania.
- Inpost deklaruje dostarczanie przesyłek paczkomatowych do Paczkomatów w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia nadania przesyłki paczkomatowej.
- Czas dostawy Paczki w Ruchu wynosi od 2 do 6 dni roboczych.
Czy wysyłacie paczki za granicę?
Obecnie nie prowadzimy sprzedaży zagranicznej i nie wysyłamy paczek za granicę.
Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar w siedzibie firmy NaMedycyne Shop?
Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu dnia i godziny. Odbiór osobisty jest możliwy w Sosnowcu w siedzibie firmy lub w Katowicach Ligocie (od 1 września 2019). Napisz lub zadzwoń do nas, żeby ustalić szczegóły.
Czy mogę złożyć zamówienie jako niezarejestrowany Klient?
Tak, zamówienia można dokonać zarówno jako niezarejestrowany jak i zarejestrowany Klient.
Czy będę informowany o kolejnych etapach realizacji zamówienia?
Tak, będziemy informować Cię mailowo o każdej zmianie statusu zamówienia.
Otrzymałem numer nadania przesyłki ale jest nieaktywny, dlaczego?
Numer nadania paczki wysyłany jest do Klienta niezwłocznie po jej przekazaniu firmie kurierskiej. Może się zdarzyć, że status na stronie kuriera zaktualizuje się po kilku godzinach, zatem zalecamy sprawdzić go ponownie kilka godzin po jego otrzymaniu. W razie gdyby status nie zaktualizował się po 24h, prosimy o kontakt pisząc na adres: zamowienia@namedycyne.shop.pl lub telefonując na: +48 510 392 212
Czy możliwe jest zamówienie kuriera na wyznaczoną godzinę?
W standardowej usłudze kurierskiej nie ma możliwości wyznaczenia konkretnej godziny doręczenia przesyłki. Kurierzy najczęściej doręczają paczki w godzinach 8-17.
Czy mogę zaktualizować złożone już zamówienie?
Tak, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane. W tym celu prosimy o pilny kontakt telefoniczny z obsługą sklepu, dzwoniąc na +48 510 392 212
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, w takiej sytuacji prosimy o pilny kontakt telefoniczny, dzwoniąc na numer +48 510 392 212
Złożyłem dwa zamówienia, czy mogę je połączyć?
W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy pod adres: zamowienia@namedycyne.shop.pl lub telefoniczny pod numer +48 510 392 212 . Jeśli żadne z zamówień nie zostało jeszcze zrealizowane, połączymy je w jedno i zwrócimy podwójnie naliczone koszty wysyłki.
Chcę dodać/usunąć produkt z zamówienia - co robić?
W celu dodania/usunięcia produktu ze złożonego zamówienia należy jak najszybciej skontaktować się z nami mailowo: zamowienia@namedycyne.shop.pl
lub telefonicznie: +48 510 392 212 . Aby dokonać zmiany, prosimy o przygotowanie numeru zamówienia.
Jak złożyć reklamację?
W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy pod adresem : reklamacje@namedycyne.shop.pl. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w przeciągu 48h od momentu jego otrzymania.
Jak zwrócić całość/część zamówienia? (dotyczy towarów nienaruszonych)
W celu zwrócenia całego zamówienia lub jego części prosimy o odesłanie zwracanych towarów wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy, dowodem zakupu oraz numerem konta na które nastąpi zwrot kosztów zakupu.
Zwracane towary proszę wysłać na adres: ul. Aleksego Bienia 4, 41-200 Sosnowiec
Jeśli zwrot zostanie rozpatrzony pozytywnie, pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconych towarów.
Jak wymienić towar?
W celu wymiany towaru prosimy o kontakt mailowy pod adresem: reklamacje@namedycyne.shop.pl lub telefoniczny: +48 510 392 212. W mailu proszę podać numer zamówienia oraz wymienić towary, których dotyczy wymiana. Paczkę z nowymi towarami wyślemy niezwłocznie po otrzymaniu zwrotu i uregulowaniu kosztów wysyłki.
Moja przesyłka została uszkodzona, co powinienem zrobić?
Przede wszystkim należy wypełnić "protokół szkody" w obecności kuriera, następnie prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego. Jeśli jest możliwość odmowy odbioru przesyłki, prosimy jej nie odbierać oraz poinformować nas o zaistniałym fakcie mailowo: reklamacje@namedycyne.shop.pl lub telefonicznie: +48 510 392 212
Co zrobić w przypadku uszkodzonej paczki Paczkomaty INPOST?
Jeśli jest to uszkodzenie zewnętrzne, prosimy nie odbierać paczki, jednocześnie zaznaczając na monitorze w paczkomacie, że paczka jest uszkodzona. Jeżeli po odebraniu i rozpakowaniu paczki okazało się, że uszkodzony jest towar wewnątrz, należy udać się do najbliższej siedziby Inpostu w celu sporządzenia protokołu szkody, następnie należy wypełnić formularz reklamacyjny i wysłać go na adres: reklamacje@namedycyne.shop.pl